Wednesday, February 01, 2006

2005回顧 + 2006展望

2005年;回歸祖國年。

東莞 * 3。

第1次是plant visit

第2次是camp marvellous

第3次是camp best

3次上東莞都獲益良多。哈哈~

7月-8月—1個月的北京清華之旅

從未試過離家這麼久,這1個月真的好開心,尤其是認識到一班傻b,(還有學會騎自行車呢~ :P)你們都是最好的!

傻b 1st re-u

2005年;寫作年。

2月14情人節,我沒有約會情人,那一晚是大學文學獎投稿deadline,我趕在那夜把我的《燈蛾來過這世界》寄出。最後雖然什麼獎也沒有得到,但也不失為1個寶貴的經驗。哈哈~

我折墮因為我懶惰

還有我的第1部長篇小說《你下班了嗎?》。其實這個故事醞釀了很久 (差不多2年) ,到2005年才真正把它寫出來,因為我知道,我不可以再浪費時間。寫program,procrastinate;寫essay,procrastinate;溫習,procrastinate;都不要緊,因為這些都不是我喜歡做的事;難道連寫作—我ok喜歡的嗜好也要procrastinate?實在有點說不過去,so 2005年決定落筆了。「今天的事今天做,明天才會比今天好」。多謝alanna提醒我其實還未寫完,我promise我一定會在2006年完成的!多謝大家對小詠和葡萄乾的支持。:)

(Links plz see right panel.)

2005年;concert年。

看了基仔阿嶽。都很好看。多謝whitney和ada陪我看。:)

2005年;多姿多彩的大學生活年。

認識了好q多朋友仔。

蛇蛇豬la、apss la、camp marvellous la、小福la、北京la、camp best la… …現在在campus撞口撞面都是認識的人。oh my god!

還有還有,怎麼還少得了一班ayp莊員!?你們都是最棒的!

2005年;成長年。

看回2005年的entries,原來我寫了好多篇關於「成長」的東東。

august之成長

2005年;驚見偶像年!

彭大導ah彭大導ah!我最愛既彭大導黎poly ah!第1次的親密接觸ah!

當林家詠遇上彭浩翔‧從依莎貝拉到鄭錦富

2005年,好電影年。

big fish, 2001: a space odyssey, the godfather, american beauty, little brother, 公主復仇記,AV, swing girls, 情癲大聖… …

2005年little discoveries;︰
postsecrets, meromero小正, mr children, 椰林閣大正, vitas, cyril...

2005年我最喜愛bgm︰
last christmas, on my way, lullaby, innocent world, 漸漸

好la,到2006目標+展望︰

1) gpa止跌回升,過3爆4。

2) 兩文3語掂掂掂!0的present ah、essay ah,交俾我la!

3) improve time management among academic, part-time and extracurricular activities, never procrastinate!

4) summer sem 1-month shanghai placement, 我要in到手!

5) 寫埋《你下班了嗎?》。

6) 學埋支結他。

7) 靚0的。

8) 搵番個人,約我去迪士尼。

testing testing,有0的野想講。我知我個人去到某0的位係有0的偏執,好似寫blog咁,周圍0的friend個個都用xanga用space,我又要懶係與眾不同用blogger,冇subscription又冇米字星星,等你地就算想睇我幾時仆街都要自行bookmark或者用自己個腦記住個網址;你知la,現代人生活節奏急促,做乜都好1次過搞掂哂方便0的ma;喂check xanga一開個account咪1次過check哂0的subscriptions lor;喂check space一開msn咪1次過check哂0的米字星lor;喂妳條木契係都要我咁返璞歸真用bookmark ga bor,睇妳幾時仆街!

umum... 就係因為我既偏執,令到大家都咁渴望睇我幾時仆街,都紛紛「返璞歸真」起來。

黎得呢度既大家都係願意寬恕我既偏執既,因此黎緊呢1年呢度會繼續黑mung mung冇乜design,bgm會繼續唔岩大眾口味,文字繼續爛,小妹會繼續偏執下去。想睇我幾時仆街嘛?你咪繼續黎lor~ 多謝各位。我愛你地。>3<

No comments: