Saturday, February 25, 2006

多謝

多謝阿智。

原來我真是1個滿不負責任的損友。

經常將自己的煩惱pass給別人。

煩到人之餘,仲會挑起人家的傷心事。

接著自己就彷彿沒有煩惱,1身輕。

但其實到他們有困難時自己又沒有怎樣幫助到他們。

desmond話齋,咁同叫完雞唔俾$$$有乜分別?

為什麼要特別多謝阿智?因為我從來沒有見過他的樣子像今早這麼認真和語重心長。

這個樣子還要持續了差不多1小時!

好耐ga la,對於佢黎講。

他還要對我說︰「唔好諗咁多la,聽書先la,我幫你諗掂佢。」

之後我當然還是沒有怎麼聽課,但我也見你沒有怎樣抄碌屎,想必你也沒怎麼聽了。:(

我就是這麼會煩人的傢伙。:(

接到波的朋友,你們還是不要理我了。我自己再搞搞佢,搞唔掂再拋返個波俾你地。(損友︰wa!又想拿返個波ah?我接左la wor之但係。)

我都話我就係咁煩ga la。

多謝哂咁多位損友。

No comments: