Sunday, February 05, 2006

雜記

1. friday跟妹妹到樓下平台打了差不多兩小時羽毛球,很久未試過打得那麼痛快。一邊打一邊聊近況,流著汗暢所欲言的感覺,太爽,打到有點捨不得走。^W^

2. 我真的很喜歡《少林足球》的結局。最最最後,女性的陰柔挽救了全世界。幾勁。u know what? oh g! it's TAI CHI!

其實我想,周星馳真的不是在搞gag—女人,妳真的不要回火星,因為妳要保衛地球。

3. 其實我真的很喜歡18歲的謝霆鋒。不可改變你那壞習慣

4. 其實我又真的很想念阿任賢齊。因為我覺得我真的很不錯

5. 提醒大家若果第時做老闆,千萬不要准許你的accountant把公司的數帶回家做,因為她可能會拿回去給她的女兒做,而她的女兒可能又會是account白痴,即是像我這樣子—幫阿媽入數完全是不求甚解,「領略時未須解碼」,debit同credit我真係夠膽入唔同ga bor,好彩peachtree會automatically提我jack (真係要感謝科技發達)。nevertheless,都學到野既,我真係明白左debit同credit既真正意義。真ga~

lalalalalalalalalala我們一起手牽手 數著浪花一朵朵

good night~ 我又繼續入數la~ (wa~ 0242 la~ 我仲未入完ah~ 繼續一路聽歌一路入數la~)

ya gal WEn

5 comments:

Anonymous said...

Wendy~~~~
I love your entry super much~~~~~ hahahahahaha~~~~~

how are u recently?? miss u a lot ar~~~~~

WEnDy said...

Whitney!!! >_<

i also mizz u so much!

Anonymous said...

"peachtree" <--呢個咁ga..a/c software.....佢ga support....真係......

我e 家就寫個新ga....頂死佢~~~

Anonymous said...

喂老友!點解樓上o個篇"傻b Re-U第2炮"留唔到言o架?
仲有,Whitney,好耐冇見啦!你幾好嗎?

WEnDy said...

>>咀

peachtree既support有咩唔妥ah?peachtree都幾好丫~

>>遠有法國的人...

係留唔到言ga~ 妳留落呢度lor~ 或者直接同我講lor~