Wednesday, June 01, 2005

We Are MARVELLOUS

青雲路camp MARVELLOUS︰

day 1︰

我冇承擔!我冇承擔!我冇承擔!(洗腦中)

day 2︰

全@Who's the leader︰「一個leader是擇善固執的。」

day 3︰

全︰「加油呀,妳係叻女黎ga。」

day 4︰

認識了我在東莞的好友阿琳,很開心!(但昨天ceremony我回家時忘了把lcsp的file帶回家,失去了阿琳的email address。很傷心。希望有善心人能把那個file帶回給我。嗚嗚~~~ file裡有我的帽子、camp m的一點一滴和最最重要的—阿琳的email address;我不希望就這樣因為我的疏忽而損失了一位好友。)

day 5︰

再接再厲!

day 6︰

衝班房破紀錄—4秒75

"impossible is nothing"

day 7 last day︰

lcsp是一個寶貴的經驗,我會以我的enrollment power呼籲我的朋友參加這個訓練營。一生只能活一次,要好好珍惜。

lcsp後遺症︰

emily@phone︰「我考得成績很差啊!我已經很努力的了。」
me@phone︰「那是不是妳讀書的方法不對呢?妳要努力啊!只要下決心去做就會做得到啊!」(全教的)
emily@phone︰「(驚訝)好驚ah!wendy妳變左ah!妳以前會叫我唔好讀書走去玩ga!妳好唔正常ah!」
me@phone︰「一個leader係唔同正常人ga ma!leader係唔介意自己outstanding ga!」(david教的)
emily@phone︰「好恐怖ah!妳變左ah!」
me@phone︰「lcsp係一個好寶貴既經驗黎ga!如果ust有妳都要參加ah知道ma?」(發揮enrollment power中)

媽︰「去唔去剪髮ah?」
me︰「唔去。想訓。」
媽︰「而家襯有時間好去la,唔好拖la。阿全同david一唔督促妳就鬆懈哂la!要做就唔好拖la!點解你地要日日keep住要破紀錄ah?就係因為 唔想你地鬆懈... ...(尚未說完)」
me︰「(舉手)得!我明!唔須要elaborate!」(camp m開會時學會的)
去到剪髮店,店關了門... ...
媽︰「閂左門tim,聽日先剪la。」
me︰「NO EXCUSE!又係妳話唔好再拖既!」(david跟阿全都教過,一個leader要在應發惡時發惡。媽我做到了。XD)
後來到了一間未到過的剪髮店... ...
媽︰「未試過唔知好唔好ga bor...」
me︰「就係未知先要嘗試ma!我地係唔怕犯trial error ga!」(全教的)
結果,剪了髮。幸好我堅持,才能成功剪髮。阿全david萬歲!他們明天又要走了。may god bless them and all the siu fooks. :)

2 comments:

Anonymous said...

你個日記好好笑丫~~~你真係好叻丫~~~
咁快就可以將你係營裡面所學o既野apply出黎~~~
加油丫~~~!!!我一定會支持你o架~~~hehe

ps.事實証明你係有命返出黎o架!wahahah

WEnDy said...

thx for ya support ah chelsia mommy~ :)
i love u ah~ :)