Saturday, February 18, 2006

大件事

No big deal actually.

原來自己的那份執著,是源於自大。

都係果句—「自以為對世界相當重要,要其實世界才剛剛準備原諒你的幼稚」。

都係果句—「成長係咪就係不斷犯錯然後再不斷重複自己既錯誤?」

都係果句—到有1天,那些錯誤沒有再被重複,就可以証明自己真的長大了。

搞掂。

special thx to尋晚被我的「你明唔明ah?」攻勢折磨死掉的朋友們。:)

唔講la,再講另1樣更大件事。

就係—原來香港每年11月都有1個叫「亞太區美容展」既南北。

每年既11月,各國多個著名品牌既化妝品同護膚品都通通被運到香港的這個展覽,

並以超低價發售。

各樣產品低至廿蚊

問你驚未。

今年既日期地點,我岩岩check過,係15 - 17 nov 2006 @會展。

入場卷 $160。

記得提我10月11月果排問我化妝搣時拿免費飛。記住ah!大事件黎ga!

上個月我都同拿拿同大家姐提過,叫佢地mark低,佢地都不約而同咁話︰「下?11月?而家先1月ja bor,會唔會早左0的呢?」

而家2月la,我再係度講多次,應該冇咁早la可?

ps wa!上化妝識左個靚女,原來係mary kay既美容顧問!仲話免費教我化妝tim!5/3第1堂!仲叫埋好多朋友仔去!而家繼續收生!有興趣既兄弟姊妹(冇錯!係兄弟!)同我講聲,我再講多0的詳情俾你地聽!;)

ps2 wa!鄧健泓新派台歌—《大件事》好好聽ah!

No comments: