Monday, February 06, 2006

傻b Re-U 第2炮

shit! 又係德興火鍋,又係9點後$58,又係1號枱;

唯一唔同既係,今次阿金1個頂兩個。

本來我以為今次可以有10個人ga,end up係6個,少過上次之餘半數都唔過。

但係我冇灰心,講真,我真心相信你地既苦衷,你地唔黎唔係因為「唔想黎」,只係「黎唔到」。

為左令下次re-u多0的人黎到,我會改革︰下次會早0的,可以唔打邊爐……(雖則我好鍾意打邊爐)

查實,乜9點半真係好夜咩?我又覺得係acceptable。唔知點解,上左大學之後覺得出夜街出到3點都唔係太過份。我諗我第時畢左業返工,放左工我都會繼續夜夜笙歌。

因為我好鍾意深夜既感覺。其實我幾enjoy搭105s,收音機放住舊歌,街道燈火通明但係靜悄悄,靜得黎又有兩3個行人疏疏落落咁。我覺得咁樣既香港好靚,最靚。

傻b re-u,我會繼續搞第3、4、5……炮,直到我瓜柴為止。即係我成日都話,你唔黎,你可以有1萬個藉口;你黎,你只係需要1個理由。

我深信,終有1日,我地會full band—只係因為果1個理由。

ps 阿金johnny,多謝你地既中旅情報,上海既placement,我一定要in到手!仲有,因為camp best,我地之間既bonding又strong左la。人與人既network真係微妙。

pps 最最最後,多謝一班傻b給我這樣美好的一夜。

No comments: