Sunday, February 12, 2006

阿智

題外話先。infinitely looping "He Loves You So",死la,1聽就想喊,《Love Letter》好似出左10周年紀念版dvd,我要買!(但係補習仲未出糧呢,新年又洗哂0的$$$。>_<)

其實我想講呢,人與人既network真係好微妙。

阿智,peer counsellor識既阿智,今日俾我發現左原來佢係johnny既中學同學—johnny係我北京2班既同學仔,而家亦都同緊我一齊上qm。

阿智,peer counsellor識既阿智,上個月發現原來佢係阿豆既老友兼情敵—阿豆係我camp best crew member。

阿智,peer counsellor識既阿智,上個sem發現原來佢又係傑仔既中學同學bor—傑仔係我double同學。

講起double,我地班其實又有1個叫阿智,今個sem先岩岩知道原來佢英文名叫stephen。

講起stephen,計下數,如果計埋阿智,我總共識得4個stephen。

講起同名,其實我又識得3個叫阿正既。(計埋我隻小正就有4個la haha~)

講起同名,原來我又識得3個fanny 2個bonnie 2個阿yan 3個cathy 2個angela 2個winnie 2個candy 2個connie 2個dicky 2個阿dick 2個阿sam 2個david 2個terry 2個jacky 2個sunny 3個阿昌 2個leo 2個calvin 3個kelvin 2個anthony 2個iris 2個maggie 3個samuel 2個gloria 2個daniel 2個pinky 2個cynthia 2個ivan 2個阿鏗同埋數唔哂咁多個jessica…

然後其實有2個fanny係識1個bonnie,1個bonnie識得1個阿yan,1個阿yan識得1個cathy,1個cathy識得1個angela;有1個connie識得1個dicky,1個dicky識得1個阿dick,1個阿dick識得1個阿sam,果2個阿sam又係識得既,而佢地又識得1個david bor,而果個david又識得1個terry,而果個terry其實又識得其中1個阿sam同dicky,而其實dicky又識得識哂2個阿sam 2個jacky 2個ivan 2個stephen…唉好混亂,總之當中既關係藕斷絲連。

當中大家既認識好多都係唔同場合唔同時間,但係唔知點解,無lala竟然又可以相聚在一起。

好似果堆jessica咁,我識佢地每1個都係唔同場合唔同時間,後尾發現原來佢地有幾個都係互相認識既。

都話人與人既network係好微妙,1個連住1個,然後佢地既後代又繼續延伸彼此既連繫,名副其實既"internet",仲勁過internet既internet。

話唔埋終有1日全個地球所有人都係互相認識既,咁就世界大同la。阿智萬歲!

ps 正所謂人生如戲,戲如人生。《Love Letter》入面都有兩個識得既滕井樹,而呢兩個藤井樹都先後認識渡邊博子;關於後代既延伸,《The Classic》入面男女主角係相愛之餘,佢地既父母都係曾經相愛既。拿~ 都話人與人既network係好微妙,真係做戲都係咁做ah拿~

10 comments:

Anonymous said...

咁我呢個咀係唔係你人生識ga 第一個呀~~

WEnDy said...

yes yes. :)

WEnDy said...

and and暫時冇人可以取替你既位置。*THUMBS UP*

Anonymous said...

e....,咁係唔係姐係話我暫時係你心目中都係一個好重要ga 咀呀

WEnDy said...

sure~ ;)

WEnDy said...

wa 咀生你洗唔洗咁體貼ah?你既hyperlink竟然係ayp database個system ah,等我慳返唔洗check email ah!ayp rocks!

Anonymous said...

係定la......
淨係對你係咁架炸~~~~

但可否cut 返個linkage 呀~~

WEnDy said...

sorry cant cut, i can only cut ya comment.

Anonymous said...

其實我都叫阿dick
但係我唔識阿sam
阿dick 識yvonne, 識juiana, 識親都係靚女, 好似都識wendy

WEnDy said...

我知你係咁多個阿dick入面既其中1個阿dick,但係你更加係獨1無2既佘生。:)

咩好似~ 你直情係識wendy,而wendy直情係靚女tim。你就好la,識咁多靚女,我識既靚仔得你1個ja陰公。