Wednesday, June 02, 2010

07_Transparent Secret

「喂做緊咩」
「上網」

以前Frantz給我發短訊……

「今晚呢」
「返工」

總愛用暗號……

「七仔?」
「漫春天」

他教我用英文字的第一個字母串成句子……

「!!!」
「夠喇…」

像「ILY」就是「I Love You」……

「你又要頂阿姐更呀」
「係呀」

當然沒有這麼簡單……

「一晚有幾多人去搞野架」
「好多呀,妳上次咪問過囉」

害我常常要猜老半天他究竟想說什麼……

「有冇3p呀」
「都有既」

有一次……

「有冇4p呀」
「有卦…」

他傳來「DYKWITMT?」……

「有冇5p呀」
「…」

我想了半天也搞不懂,最後還是要直接打電話去問他……

「你有冇試過呀」
「試過咩呀」

他說是「Do You Know When Is The Movie Tonight?」……

「5p」
「冇呀…」

最後那天晚上我們沒有看電影……

「咁你想唔想試呀」
「唔想…」

倒是吵了一架……

「咁3p呢」
「未試過」

然後我們冷戰了一個月。

「咁你想唔想」
「有兩個靚女都可以試下既哈哈」

此後,不只是暗號……

「咁我算唔算係靚女」
「唔算囉」

當他再說些我不能理解的話……

「乜你咁高要求架」
「係呀」

我也不敢再向他問明白……

「咁我今晚黎唔黎得呀」
「黎做咩呀」

也許……

「搵多個靚女黎同你一王二后呀」
「好呀係咪先…」

他臨離開前,曾用什麼密碼暗示過我……

「我堅係黎喎」
「黎咪黎囉驚你呀」

只是我沒有努力拆解翻譯而已。

「講堅架喎」
「=]」

我看著他的短訊裡簡單的笑臉符號,心裡洋溢從沒有過的暖意。

2 comments:

熊貓王 said...

DYKWITMT?

我以為是 Do you know what is TMT?然後我不斷想,TMT是甚麼鹹濕野的簡寫……

WEnDy said...

熊貓王︰

鹹濕野……笑死我了