Sunday, February 12, 2006

最佳損友

朋友 我當你1秒朋友
朋友 我當你1世朋友


每次聽呢首歌,我都會諗起我小1至小3既同班同學兼果時最好既朋友張家瑛。

講真,我小學3年級之前既同學仔,我淨係記得佢。

其實我都唔知點解會同佢咁friend,可能因為我地3年都同班,又差不多兩年都坐埋一齊。

果陣時我地上堂都唔聽書既,兩個淨係掛住0係功課簿上面畫公仔,hello kitty la、keropi la、mickey mouse la、春麗la……我覺得佢畫春麗好靚ga,佢又覺得我畫keropi靚0的咁。不過,每當老師行到埋黎,佢都收埋本簿收得快過我,搞到淨係得我次次都因為俾老師發現左我畫公仔而沒收左我本簿。但係唔知點解,我又會唔驚咁,拿過另1本簿出黎叫返佢同我一齊繼續畫,然後繼續俾人沒收,然後繼續畫。

彷彿畫公仔就成為左我地一0係埋一齊就1定會做,同埋最鍾意做,做得最開心既事。

去到小3既下學期,班主任掉位,我地唔再坐埋一齊,果陣時我諗,咁以後咪冇得1齊畫公仔lor?!因為咁,我0係全班既同學面前喊得聲嘶力竭,呢次我諗係我第1次為左佢而喊。不過,班主任冇因為我喊而動容,仲掉左我坐單丁位。

落左堂之後,張家瑛嘻皮笑臉咁走過黎同我講︰「wa! 原來妳真係話喊就喊ga bor!不如我地1陣去搵下副班主任丫,佢好人0的,妳再0係佢面前喊,或者佢會肯俾返我地坐埋一齊呢~ 哈哈~」

果陣時我好嬲佢用我為佢流既眼淚講笑,亦都嬲佢同左第2個坐之後仍然可以好開心咁同新鄰居上堂果時1齊畫公仔。原來我0係佢心目中既位置係任何人都可以代替。

我自己1個坐左單丁位之後,我上堂冇再畫公仔,亦都冇再同佢1齊畫公仔。

後來,父母要我去讀1間好0的既小學,幫我報左轉校,我知道我可能再冇同佢1齊玩既機會,於是我又走去同佢和好如初。

仲0係佢果年既生日,我去左佢生日會,仲買左個當年好hit既美人魚barbie俾佢。呢份應該係我當年第1份買得最貴重既生日禮物,其他同學仔生日我都係送下鉛筆ah擦膠ah咁ga ja。

「記住保持聯絡ah!」

我仲好記得佢當時講呢句說話既聲調同語氣。

不知你是我敵友 已沒法望透
被推著走 跟著生活流


跟住果年既聖誕,佢寄左張聖誕卡俾我,我又寫返幾行字俾佢之後,佢就冇再回信la,我都冇再寫信la。

再之後既1年,我同佢都冇再寄咩聖誕卡ah復活節卡ah咁。可能係因為我0係新學校識左好多好朋友,好多比佢好既朋友—佢地唔會由得我俾老師罰唔理我,佢地唔會拿我既眼淚開玩笑,佢地唔會輕易搵其他人取替我既位置。

後來我先至發覺,原來我潛意識裡面仍然係耿耿於懷。

來年陌生的是昨日最親的某某

之後,我搬左兩次屋,我都冇寫信話返我個新地址俾佢聽;然後我亦都0係其中1次搬屋,整唔見左我小學果本紀念冊,我同佢既連繫就係咁1下子冇哂。我既生命冇再出現過「張家瑛」呢個人。

或者而家就算我係街上有幸同佢擦身而過,我諗我都唔會知係佢。我連佢個樣都唔記得la,淨係記得佢畫公仔果隻手既手背上面有1塊深紅色既胎記。

如果唔係呢首歌,我諗我唔會再諗返起佢,都唔會再因為佢而喊。

都話人與人既network係好微妙,好似蜘蛛網咁,可以好容易交織起黎,越來越大,遍佈每1個角落;但係亦都好易俾風吹1吹,又斷咁幾條。

我諗,我以後都唔會咁輕易放棄1段關係。

睇到呢度既你,相信你1定睇左好耐,如果你唔係當我係friend,我諗你1定唔會花時間睇咁耐。所以,我都唔會咁輕易放棄你。

朋友 我當你1秒朋友
朋友 我當你1世朋友


歌詞

No comments: