Friday, February 24, 2006

好邪。

鬱悶看xanga中,click到阿keith的xanga,就在這1剎那,msn傳來keith的message。正想覆佢1句「好邪ah~ 1 click入你個xanga你就hi我」的時候,猛然想起,這個msn account原來是阿妹的,這個msn阿keith原來是阿妹的阿keith,而不是我的阿keith。仲諗住「好邪ah~ 1 click入你個xanga你就hi我」之後順手問佢我0的vcd係咪仲係佢度tim。

又係1個最佳損友。如果唔係呢下「好邪」,我諗我唔會諗返起佢。

*****

好很煩ah。點解呢個世界咁複雜咁癲?

我知。複雜既癲既根本唔係呢個世界,而係呢個世界既人丫ma。

我唔想思覺ah。

No comments: