Sunday, November 25, 2007

痴撚左。係咪吸左毒ah妳ah?

如果我有1個朋友仔,她的名字叫吳撚芝……

妳叫咩名ah?
吳撚芝ah。
妳都唔撚知仲有邊撚個會知?

又如果我有1個朋友仔,他的名字叫柯岑……

你叫咩名ah?
柯岑。
oh that's awesome man.

這是真有其人其事啊……
*****
「做乜企係虎度門唔出黎ah?」

「我驚妳當我做緊戲;我講既真心說話,妳當係流水南音。」


「心姐ah,你覺得我咁遠搭飛機過黎追佢係咪好傻ah?」

「係ah。不過岩ah,通常做得岩既野都係傻傻地既。」


—《虎度門》

《虎度門》的編劇杜sir好厲害。*v*

「有0的野可能係錯,有0的野又未必岩,但係你唔去做,你知道你會後悔1世。」

—《補習天后》

*****
得寶走山團—masterpiece兩張。:-)

No comments: