Sunday, September 21, 2008

昨天我坐了在理髮店足足9小時為了燙頭髮,比我平時睡覺的時間還要長。他媽的,陽光普照的大好周末就這樣蹉跎掉。

我的理髮師0靚仔很凝重和很認真地對我說︰「我對妳唔住。」

好像從來沒有男人那麼凝重和認真地承認「對我唔住」,好la我就原諒了他。(我真是沒所謂啊呵呵)

為了賠罪,這趟燙髮之旅只需付280塊。

3草1粒鐘,而我在這9粒鐘裡看了《3盒會》兩遍(早知如此就多帶本《壹種風流》la)、n本髮型雜誌和8卦雜誌,生吞活剝了過百個變髮造型和過千篇娛圈秘聞,才換來1頭簇新的捲髮。

靚和唔靚之間,有trade-off。

3 comments:

girlofcontroversy said...

9個鐘?你個頭乜事?
係salon人太多定係你個hair dresser慢?

Anonymous said...

當然有trade-off,
呢個係「等價交換原則」!
如果你唔介意,
我都可以20蚊幫你cut個hair架,
不過唔包一定好睇架播,呵呵!

WEnDy said...

>>Emily

電攣jer。其實正確黎講係我唔鍾意之前果個攣,想電過另1隻攣,咁佢就要幫我整返直再電返攣咁lor,同埋我0的髮質好硬,係要搞耐0的。

不過最主要都係我幫襯開個哥哥仔太有性格la,本來間舖仔除左佢之外仲有另1個師傅仔,佢果日無叉叉話個師傅仔達唔到佢要求就炒左人,即時遞解出舖,但係果日星期6黎ga ma,又多人wor,得返佢1個1腳踢,梗係有排等la;佢又出左名完美主義,堅持慢工出細貨,詳情可以睇返以下3篇︰

世界上最囉嗦的人 1
世界上最囉嗦的人 2
世界上最囉嗦的人 3

就係咁,其實我幫襯開佢都預左耐ga la,不過係估唔到同未試過咁x耐jer。

>>魔法豆

交換就梗ga la,係咪等價就唔知la。