Thursday, September 13, 2007

Magic Momentz!

*寫完《出埃及記》看後感已虛脫得不可認真補寫基仔concert看後感了,照cop xanga!原諒我,我就是如此懶惰得來沒有誠意。orz...

岩岩睇完古巨基concert返黎,真係好好睇ah!>v< 兩年前睇《勁歌金曲concert》已經覺得超好睇ga la,諗住今次冇乜新野,點知都係好好睇ah!上次sell唱歌同喊,今次就新意同誠意搭夠。仲可能係因為la屎1場既關係。睇之前我真係唔知係la屎1場黎ga,知道之後真係覺得超幸福ah!>v<

睇到1半已經feel到呢個concert真係好好睇,完全feel到基仔真係真心好鍾意唱歌同埋真心想繼續係呢行lo落去。因為呢個concert既新意就係成個都係由1個musical貫穿ga,雖然個劇情好kai,但係我鍾意佢concept搭夠,仲有就係基仔跳舞ah!mj moonwalk同aaron kwok generation x ah!見到佢喘哂氣隻腳震哂咁,真係比佢既誠意感動哂!

musical 1黎就飛機失事迷失森林由《愛與誠》揭開序幕。

跟住係《獅子王》式森林大匯演,少不免少林功夫+唱歌跳舞,好好睇。:-)


跟住呢個scene我最like,好路mantic。3隻水母帶出公主既邂逅。最surprised既係佢唱既歌ah!《愛與夢飛行》—又舊又冇乜人識不過超好聽!(來自由穿過大氣 橫越晴空風裡飛 越過高山越過深海回來看妳 看在我的那份勇氣 及反覆那心理 *v*)、《大雄》、《來年來日》—又係n年前之舊歌!(來年如果歲月要岸與海漂離 仍然能堅決地抱著妳不分離 *v*)!超好聽又超浪漫的1個scene!


好la跟住公主比女妖捉走左la,基仔王子係奮戰下亦重傷身亡la。

跟住係1隻仙子飛出黎dum波鐘好等王子換過件衫,咁王子係仙子既幫助下就重生兼多左對翼,唱住《花灑》「啦啦喇 喇喇啦」就「啦」出個絕招來。



超必就係呼喚左3條龍跟住ko左個大佬。情形就好似《魔神英雄傳》阿飛雲騎住龍神號大嗌「登!龍!劍!」咁。基仔梗係冇咁kai la,不過係更gag地唱左首《必殺技》,超好聽。*v*


救返公主之後同佢跳埋最後1part舞唱埋首《歡樂今宵》個musical就完滿結束。

不過個concert未完。:-)

跟住有嘉賓出場︰小方小田小肥,有個rubberband既唔知邊個同個human beatbox,堅勁。

最surprised既係有周慧敏!點解surprised係因為佢出現果時已經係11點la!諗住完ga la ma,點知黎個高潮。



女神同基仔合唱完首《愛得太遲》之後搞喊左基仔,咁ah基仔就返左後台喊留返女神單枝唱左首《流言》,超好聽,超靚。

1跳就到最最最尾,可能係la屎1場既關係,基仔同大家都唔捨得走,佢encore左兩次!係堅encore唔係扮野果0的。第1次全場大合唱左《愛與誠》,第2次全場大合唱左《友共情》,堅係鍾意紅館呢間k房。:-D

全長3小時15分鐘,好抵睇,仲耐過gwen stefani + avril lavigne。基仔真係太令我感動,佢下次再開演唱會我1定睇!>_<

*This entry is mirrored and photoz r taken from "I Entertain Ppl 4 Self-Entertainment"

No comments: