Thursday, June 19, 2008

Corpse Bride


Picture Taken from: sleepylok.com

想看很久,1是因為小tim,2是因為《a nightmare before christmas》是賣柯貪飛佛,而這是小tim的另1部定格動畫,自是對此期待不已。:-)

雖然那個故仔短小得來不夠精悍而且有點不合邏輯,但某些場口我也覺得有點感動。有1場說地府眾鬼上來陽間參加victor和emily的婚禮之餘,也1併和在世的親友相認,那1場令我覺得很窩心。:-)

陽間陰沉的色調對比陰間的色彩繽紛也饒有意思。:-)

個人喜愛度︰8/10

3 comments:

Anonymous said...

小tim所有戲我都覺得咁好睇~^^(忠實粉絲)

Anonymous said...

唔好意思, 又係我呀... blogspot 冇general留言版的嗎, 快d加返個啦... 我有環保野想同你講唔想成日貼在你其他話題中.... 覺得打搞你呀~~!!

過來我度看! "聽晚食乜餸文章"
http://qing_lin419.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1215003

WEnDy said...

Oasis

同好。:-)

日青

blogspot本身冇ga,我又唔識自己加bor,所以暫時都冇辦法la,不過妳無論貼去邊我都會睇到ga!放心la。:-)