Wednesday, January 30, 2008

無事常相見

babybar (1)

太多生活,太少時間。


quantum apprentice我們組贏了grand award和outstanding award兩個大獎,可以說是「贏哂」,身為組長的我接受了星島的訪問,明天出街。真係「能力越大,責任越大」,哈哈!

記者小姐問我定了什麼策略,我誠實地答「冇ga,我叫大家主動0的hea住做ja」,那1秒,「盈盈1水間,脈脈不得語」。

更多QAP ceremony的得獎笑臉在facebk。

kinski說我好像《persepolis》的女主角,無他,因為我剛剪了她的齊陰伊朗頭,不過,我明天就會去電個陶瓷。幾天換1個髮型,我真像闊太啊。

衛蘭自作多情3部曲—《1場誤會》、《大哥》、《心亂如麻》,我覺得《心亂如麻》最k,不過稍微覺得其中1句歌詞唱得很礙耳—「就像刮我幾千巴」,「摑」ah!係「摑」ah唔係「刮」ah!學好0的廣東話先同我講野la衛蘭!(衛蘭話︰我都冇諗住同妳講野。)

我一向 都慣自言自語 沒別人愛
難道你發覺我志在 就會肯滿足這期待

No comments: