Monday, January 21, 2008

如果我的男友叫張哲修,你說多好。呼~

今期想看電影︰《愛鬥大》、《長江7號》、《功夫灌籃》、《我們這1家》、《the darjeeling limited》、《my blueberry nights》、《集結號》、《惡男事件》……(diu妳唔好話全部?) 唔得,因為我今次好緊要,第1名竟然係《愛鬥大》。

梁生聽到又會話我冇深度睇埋0的爛片。

講真我真係幾冇深度,我想睇《愛鬥大》唔係因為懶有野支持學生導演、實驗創作,只係因為想睇ja。我係連《龍咁威2003》都覺得好好睇,睇左幾廿次都未笑厭果0的白痴妹,所以梁生話得我岩,我都反駁唔到佢話我冇深度。

只係我又覺得,冇人有資格將其他人既心血評為「爛」,除左製作者本身。講完。

都係《茶煲阿4》好睇。如果我的男友叫張哲修,你說多好。呼~

No comments: