Wednesday, April 06, 2005

美女


唐詩詠 Posted by Hello

型到~!

2 comments:

Anonymous said...

wendy!!我喜歡上看你這個日記,真的好好看呀。。你快d寫多d! hehehee
她是美女嗎??車~我唔覺得。

hey,你點樣睇[深夜與早晨的週記]架?是我借給你的嗎? 我那本有親筆簽名的,唔記得借左比邊個。。。 :(

Anonymous said...

wendy!!我喜歡上看你這個日記,真的好好看呀。。你快d寫多d! hehehee
她是美女嗎??車~我唔覺得。

hey,你點樣睇[深夜與早晨的週記]架?是我借給你的嗎? 我那本有親筆簽名的,唔記得借左比邊個。。。 :(