Thursday, February 08, 2007

給我最親愛的CHASE其餘3位CEO的說話︰睇緊0的盤生意ah~

sms戰況匯報︰8/12

實戰yr11的結果出了,輸得頗難看。:P

不過還是達到了我們定下的目標—爆image!

整件事有趣起來了。

現在我坐在pc前的消閒活動除了看blog、寫blog、msn、聽歌外還多了1樣—睇住盤生意。

今天坐mtr回家也罕有地不像平時般做白日夢or睡覺而是拿份industry report出來知己知彼。

少少苦楚等於激勵。做entrepreneur就是要take risk嘛。我已經豁出去了。

正所謂「1係唔威,1威就要龍咁威!」。就讓chase在「大時代」的洪流中狠狠0趙低你們!

真過癮。下周同樣時間繼續戰況匯報。:P

*****
今day金句︰

跟nicole談起我小提琴阿sir的趣事。nicole聽了笑說︰「妳阿sir咁搞笑既。男仔黎ga?」

阿sir都唔係男仔?咁都真係幾責洗。

*****
如果你的心房也有1個industry,那我到底佔了多少market share?

要increase market share,我要differentiate多少?

還是我要低價賤賣?

「睇住盤生意」其實很累。

(唔… …這4句故弄玄虛的南北寫得很難看。=.=")

No comments: