Tuesday, February 13, 2007

拿!成件事真係神奇到呢~ 咁都有既。真係屎忽撞棍,不枉此生。:)

昨天執屋,找到很多懷舊野。看回中學時期的心跳回憶,真不知為何我們那時竟可無聊到這個地步。:)

其實,收藏,也是1種生活態度,又或是對生命的1種執著。

把自己說得太偉大。:P

媽媽叫我把自己的舊衣服都丟掉,然後把她自己捨不得丟的衣服都給我。我說︰「妳係咁質比我,咁我咪好q多衫?」

媽︰所以咪叫妳掉左妳0的衫lor。

我︰妳叫我掉左我0的衫但係妳自己又唔捨得掉又比哂我咁。咁既妳個人… …

媽︰咩ah… …

然後我地交換criticise,結果多出左好多唔等使既衫。好野!拿去送比有需要既人!搬到手都跛。

原來收藏,也是1種對世界的貢獻。:P

No comments: