Tuesday, October 03, 2006

Re-U*劉尊慶生@峰壽司

峰壽司的3文魚壽司真的如小如所說比板前好。其他都很好吃!>_<


服務態度還是1如所料的「234」和「多哂拜」,我也沒有什麼期望了。=.=" 驚喜的是他們給我們雪蛋糕不收charge和讓我們坐了3個小時也不趕我們走呢!而且也替我們拍照和給劉育尊說「生日快樂」。太好了。:)

最驚喜的是他們的「淚之卷」呢!這個淒美的名字可不是浪得虛名的。真的給劉育尊說中了是會嗆得人不停流淚的壽司。=.="

中間青色的是據說是芥末的莖部,是wasabi嗆鼻之最。那些包著的「白飯」可是「青飯」la,都沾滿wasabi的。我們點的時候都1副雄心壯志不怕死的,看到它的真身後還真的有點淆底呢。=.=" 最後我們迫劉育尊1人吃3件 (這是壽星仔獨有的待遇啊—被人欺負的待遇 =.="),其餘3件給我、vicky和soso1人1件解決掉。真的嗆死了。我不會計算,不過劉育尊說那些所謂的芥末莖部該比普通wasabi嗆5倍有多應該也差不多吧。真的嗆得人眼淚鼻涕都出哂。看著劉育尊吃得面紅耳赤,soso吃得要運功迫毒,真的把大家都笑翻了腰。都是vicky最聰明,把它咀嚼兩下就立刻骨碌兩聲吞進肚子。我最無奈,本來我也想這樣嚼也不嚼就把它吞下,可是劉育尊和soso吃這個的食相實在太逗,害我吃的時候都忍不住笑,顧著笑的時候都顧不得吞嚥,就這樣壽司就留在我的口腔很久很久了。=.=" 笑死他們。

別以為吞下後1切都完畢了,你會發覺壽司即使下了胃也仍然有1份灼熱感從你的口腔伸延到你的喉嚨、食道、大腸。。。很想死,但很high。你會好想再吃啊! (你都會問︰這究竟是壽司還是什麼東西啊… … =.=")

um,極力推介這個!

simply bread的生果cheeze cake也很讚呢!水果很甜芝士味很濃。唔,很不錯啊! :)


來張全家幅吧。生日快樂啊劉育尊。:)

*****
同場加映雲迪生吞活剝再反芻《女王的教室》第10集對白實況。我也覺得自己很神。看了5次就可以把它整段背出來了。 (背書又唔見妳咁叻wor。)

小光問阿久津老師︰點解我地要讀書ah?

老師話︰唔應該問讀書係唔係要做既事,而係想唔想做!第時無論你讀大學又好,做野又好,都會遇到好多你唔明、唔能夠理解既事,有好多都好美好,令到你好開心,你會好想了解佢地更多。如果連自己生存既呢個世上都唔想去理解,冇好奇心求知慾既人,連畜牲都不如!1個人冇左好奇心,同行屍走肉冇分別。所以讀書唔係為左考試,而係為左將來成為1個頂天立地既人。

馬場同學︰點解老師要對我地咁嚴厲?點解要折磨我地?

老師︰將來你地會遇到好多比我更過份既人。因為呢個世上到處都有欺壓存在,人好鍾意透過欺凌人得到快感,但係會企出黎抵抗既人絕無僅有,只有係漫畫故事先會出現。我只係想你地係比人欺壓既時候,識得點樣忍耐,點樣諗解決辦法。

由介︰老師妳之前係咪入過再培訓中心?之前聽講妳打到個學生重傷,係咪真ga?

老師︰係真既。

由介︰點解妳要咁做?

老師︰因為個學生問我︰「點解我唔可以殺人」。呢個學生頭腦又好,運動又好,又高大,但係好鍾意欺負班上既同學,幾乎個個都比佢打過。佢問我點解唔可以殺人,因為佢知道好多大人都唔識答呢條問題。於是,我比佢試下其他人所受既痛楚。大家都係同自己1樣活生生既人。無論係邊個,都有其他人唔知道既美好既人生。每個人都有家庭、愛、夢想、希望、回憶、友情,任何人都冇權剝奪。相反,都冇人有權給予他人痛楚、悲傷,所以結論係,人唔可以殺人!你地都可能會犯錯,所以希望你地都記住。犯左罪既人,1定會被捕,就算能逃脫,都會內疚1世,比其他人冷落,到死都係得返自己1個,已經再唔會開心,都唔會得到幸福。

和美︰咁點解老師之前話世上只有6%人先可以得到幸福呢?

老師︰冇得解。事實係咁。

和美︰我唔認同。我認為幸福唔係由他人而係由自己決定既。有0的人覺得可以踢波就係幸福,有0的人同自己喜歡既人1齊就會幸福。呢班有24個人,就有24種唔同既幸福。所以我相信,呢度所有人都會得到佢地既幸福。

老師︰咁我希望妳以後1直都係咁諗就好la。


下星期o'camp,沒得在家看大結局。但我的精神將與阿久津老師同在。阿們。

No comments: