Thursday, October 05, 2006

AYP Joint U O'Camp

好爛。

不知道是因為充斥的negative emotion太多還是真的覺得這個ocamp真的很爛,我在這個ocamp裡真的很不開心,也sense到所有人的合作 (至少是exco之間)都毫不愉快。

點解會咁?我都已經冇乜期望,但求大家開開心心jer。。。

主席痴左,3日兩夜1天到晚拿著1塊用紅色箱頭筆寫著"That's the wits that make us men"的紙皮發呆,冇人知佢諗咩。老實說我真的很擔心他,擔心左3日兩夜。而家終於大步lam過。唔只佢,係所有人都大步lam過左,阿彌陀佛。

食左兩日午餐肉腸仔即食麵,救命~~~ @@"

不過更唔開心都總有佢冇咁唔開心既地方既—camp fire跳左好好玩既《成吉思汗》同《狂歡》、可以健康地行下山、lazt nite 1班exco坐埋1齊玩既「心臟病」等。其實… …都唔錯既。 :)

唉~ 下次做exco都係唔好遇我,做組媽好似好玩0的。:) 我要做組媽!>_<

"I know you can fight. But it's our wits that make us men."
-- "Braveheart"

*****
生智慧齒,牙肉好痛。嗚嗚~ >_<

No comments: