Sunday, September 03, 2006

Twilight Again



又係你ah!又係你帶我睇twilight ah!今次真係睇到ah!仲彌補埋上次鳳凰山睇唔到既遺憾tim ah (詳情可見"Twilight".)!多謝你ah阿智。:)

sunrise@黑沙海灘 + sunset@新渡輪都睇左lu。死而無憾lu。^^

戀愛巷聞名不如見面。180度的戀愛巷@白晝原來是這樣呢~ 電影鏡頭下的浪漫世界原來真的要幾靚有幾靚呢~ 彭大導真的好厲害!orz...



(他們都不肯在晚上陪我到大3巴,所以不能拍晚上的戀愛巷。=3= 下次1定要拍到呢!)

想不到果頭說完不想留在香港,便立刻有機會逃離香港1日1夜呢~ 太好了。充了電便能夠努力讀書嘍!^^ (想起9月往後的每個周末都要應付ocamp事宜,真的頭都大呢~ =.=")

更多馬交流浪之旅相片在我的相簿

"Isabella" original soundtrack photo taken from YesAsia.com.

No comments: