Wednesday, September 06, 2006

我真的好討厭好討厭開會。

好討厭超討厭勁討厭。

講完。
*****
滿喜歡data-mining,好像很有趣呢!但3小時的lecture真的好地獄呢~
*****
買notebook買notebook!看中了這部。月供639,很經濟丫!呵呵!
*****
好喜歡《456wing》這首歌。聽著聽著很感動,好勵志!編曲還用了《喝采》,真的叫人熱淚盈眶,沒什麼比6wing的心路歷程更觸動我觸動你了。

連帶也喜歡上6wing了。我覺得他的聲音好動聽!而且好靚仔!>v<

但我堅持我堅持到有一日 俾地鐵罰左五百
係果一刻我諗我終於明白
有 D 野我堅持再撐都冇法
我 冇再堅持偷用學生飛入閘
但我堅持到呢一刻仲 Hip Hop


我唔係 Rap 既表表者
我 D 力都係用左少少0者
我淨係想各位先生小小姐
記得我個名叫陸永啫 謝謝


One Two Three 齊話聲 456 嗌 6 Wing
今次唔明唔緊要 至緊要下次我聽得清
One Two Three 齊話聲 456 嗌 6 Wing
今次唔齊唔緊要 得你一個嗌都動聽


我要去neway唱《456wing》ah!>_< 快點做完learning journal去玩就好la!

No comments: