Saturday, May 06, 2006

MI III

比《MI II》好看和多teamwork as well as特工元素,但又不夠《Mission Impossible》經典和好看。唔……中中挺挺咁。

不過已經好好ga la,起碼0的白鴿唔會係又飛唔係又飛。:)

Maggie Q也滿討好的,跟橙色林寶很相襯。:) 人車都靚。

還有jonathan rhys meyers飾演的declan好靚仔,我好鍾意佢。:) 鍾意佢多過靚佬湯。:)

靚佬湯呢……so so。不壞也不好。太過懶型始終唔係咁好,所以我都唔鍾意劉德華。

philip seymour hoffman呢……出場太少,睇唔到0的演技,話哂都best actor丫,哂左。不過佢有1個位笑得真係好tom cruise。:)

3 comments:

WEnDy said...

wa! 今日返屋企即刻搭巴士,俾我見到彭大導ah!>_<

多謝你特登走黎話我知。本來唔開心都開心哂la!成個香港開心哂!:)

咁橋既?!我都試過睇其他人既blog發現原來佢又係poly wor!好得意ah!

你考試都要加大油ah!:)

WEnDy said...

我睇到1集ja。就係講話畀機會新人係畀多0的時間同菲林。搭左兩日巴士都係睇同1集,睇下聽日仲有冇得睇先~ :)

我都係17號最後1day!快0的考埋佢就可以放假!:)

WEnDy said...

我而家都好擔心「珍珠」啊!求神拜佛等我地好好睇睇考埋個試先好黎ah!
不過,「珍珠」你打1日好la。之後放假要去玩la。:)

哎唷!咁我mizz左第1集lor~ 我今日搭巴士都睇唔到彭大導lu~ =.=