Wednesday, May 10, 2006

藍和白形成了天

aa1個留言,全個香港開心哂。:)

小wen又開心返la。:)

今早考om,本來歷時3小時的考試我坐了兩小時就走了。時間立即「見洗」了很多!:)

看到aa關於彭大導的留言後,即刻開心哂。不知為什麼,雖然只是小小的1個留言,但早陣子的陰霾好像就是因為這個留言1下子被驅趕得煙消雲散!今天2話不說立即選擇乘巴士回家!(我係咪好低能?上個entry講到好似嚴重到抑鬱症咁,過左幾日又hyper返。)

步行去巴士站的途中遇到1個路人auntie,說身上沒有$$$,問我借8蚊搭車,我2話不說便從錢包拿出不多不少8蚊給她,多謝都唔使佢講,然後很瀟灑地大踏步走了。

哪怕她是騙子,即使騙也只是騙我8塊和我的善良。就由她繼續騙吧!反正我真的會相信1個auntie會出到尖沙咀突然間冇哂$$$返唔到屋企而佢屋企仲要係赤柱!

不需要再計算了,畢竟我們已計算得太多。

然後在98d上真的看到了彭大導的訪問啊!!!彭大導胖了很多!繼續是戴住副超的老模樣。:) 王晶,你不要再扮王家衛了。:)

同場加映我最愛的阿kay推介至hit手機鈴聲,你今日download左未?:)

講返轉頭先。話說臨離開poly前上去m913拿埋份hrm paper,幾多分呢?3分!通左兩晚頂睇左1個禮拜journal同書換來的individual paper係得3分ah下!不過,我1點傷心也沒有,反而激發起我那久違了的鬥心!(看!熊熊大火在我背後!燒得多猛!)hrm!我要ko你!拿!係我ko你!唔係你ko我!去死吧王旭!(無lala又變左鬧王旭。=.=" 其實王旭都幾好ga,講廣東話又得意。哈哈~)

下了巴士,到紅樹林鋸扒。(為什麼不去椰林閣呢?係lor。唔緊要la下次先la,阿正1日未死,仲可以見到佢ga ma。:P)

回到家敷了個mask,乾淨哂。:)

阿媽昨天又班了兩隻新龜回來,體積都比「婷婷」大3-4倍!兩隻都好生猛!反之「婷婷」好像命不久矣了,幾天了,眼睛都沒有張開。so sad. 希望「婷婷」不會有事。(都好難)
至於那些新龜,遲些再給大家拍照看看。:)

早兩天得知原來劉育尊也是6月到杭州placement!本想著今次遠行可以更學會independent1點—independent在異地工作、生活、旅行、結識新朋友(yeah! 我最期待的1環!),碰了釘受了氣也可以學會自己搞掂;不過今次看來,哈哈~ 都好難。又有劉育尊陪伴到杭州,到了那邊又有vodka他們接應。不過,也未嘗不是1件好事。:)

還有,近日發現原來小正已經夠歲數安享晚年,不用再拋頭露面,因此plan著考試後轉養1隻新的2代目。各位小正fans,要「瞻仰遺容」就趁呢幾日la。:)

wa~ 望下個天,雖然現在已經是下午4點9,但依然好好陽光。:)

C'est la Vie. 考個試鋸個扒敷個mask睇陣電視溫陣書餵下龜訓個晏覺又1day。壓力煲裡的生活其實也可以很寫意。:)

p.s. ok德︰我地冇兄弟做ga la。做我女朋友丫。制唔制ah? 制ah。

p.s. 2 很喜歡用那近乎痾屎的氣力唱出「歷劫還是~在~一起~」和「縱是遺!憾!收!場!~都必需跟你明!刀!明!槍~」。:)

No comments: