Sunday, November 27, 2005

wtf. 我又賴撻la。

今次辜負的是303添眉。...orz...

我的disappear也許打亂了組長本身的計劃。

其實即使我收不到message也應該要自動自覺多問幾遍。

我真係冇厘答圾。

剛剛又發現原來我本c++今天是終極due date;今天沒回poly,還不到。

唉。小小野都做唔好。

前幾天才大大聲說完"i'm on my way";成長係咪就係不斷犯錯然後不斷重複自己既錯誤?

唔。i've made a decision...

唔會有下次。never.

2 comments:

Anonymous said...

迪迪...我唔准你咁答...
其實唔係你ga 錯...
我之前又冇講話要開會..
仲有..我唔應該only send 左msg 比你就算
我冇sure 你收到我個msg 係我唔啱~~

仲有..."組長"<--感覺..返回小學

WEnDy said...

組長,你既錯都唔夠我錯得甘,算吧la你,唔好同我爭。you are a good leader. :)