Tuesday, November 01, 2005

又到萬聖!又到萬聖!

今年多左香港人慶祝萬聖節。why? 莫非多左人明白節日的真諦?

有0的人永遠唔會明白節日的真諦。正如佢地永遠唔會明白點解萬聖節0的人就會湧哂去lkf,聖誕節0的人會湧哂去tst一樣。佢地永遠唔會明,佢地只會懶巴閉咁話︰「又人多又盛都唔知迫埋去做乜!」

佢地永遠唔會明。

其實我又發up風la。唔洗理我。

好la。今日我又買左北海道牛油味百力滋la。佢係被我譽為全世界最好味既百力滋。第2位係南瓜味。請左阿媽食一包,佢都話正。我都話ga la。

但係我今日食既時候竟然覺得有點兒食之無味。why? 因為我仍然執著於要醫好你既感冒。我真係好想醫好你。

親愛的,講個笑話你聽。今日係萬聖節,你今日個樣冇化妝都好似鬼。問你驚未?

如果呢個咁唔好笑既笑話竟然可以醫好你既憂傷的話,就好la。我真係唔忍心見到你容顏憔悴個樣。

你唔開心,我都唔開心。就算有幾開心既事發生係我身上,因為你,我都唔開心。

我係咪好似情聖?(其實呢個先係笑話。=_=")

好。就等我為左你將每年既11月1日即萬聖節轉定為「情聖節」吧。

親愛的,「情聖節」快樂。Good Night. ya baby WEn.

No comments: