Wednesday, November 02, 2005

Time Is Running Out

好多朋友仔都好好奇小福堂究竟係做0的咩,我今日就同大家分享下。

今晚小福堂反左個叫「過電網」既遊戲。相信好多人都反過︰就係綁2條繩懸掛係半空,規則就係0係指定時間內掟哂0的人過去,當然唔可以掂到個網。

好la。講就咁簡單。結果我地反左差不多2個鐘1個人都過唔到去。

如果呢個係一個real situation—3十幾人被困火場,只係得30分鐘時間逃生,唯一既出口就係一個高壓電網既破口—100次都唔夠我地死。

或者我地第一次trial已經瓜哂柴—個個湧哂埋去又捧又盛,一個觸電32個電瓜哂。

點解我地玩唔到?我地爭0的咩?唔夠勇?唔夠trust?

或者我地欠缺左既係critical moment既決心。

如果呢個係real situation,相信成功率一定大好多。why? 因為我地只係當呢個遊戲真係一個「遊戲」。

我地曾經為自己set左大大小小既目標,好多時都達到唔到。why? 因為我地欠缺左果份破釜沈舟誓要達到不可既決心。

time is running out. 時間一分一秒咁過,個game一路進行。我地只顧反,夠鐘咪夠鐘輸咪輸輸左都冇乜野又唔洗死。但係你又有冇發覺時間同人生係有一個不可分割既關係。time is running out意味住你既人生都一樣正在run out,如果正在running out既係你既人生的話,你又會唔會忍心/甘心只係當佢係一場遊戲?

2 comments:

Anonymous said...

Wendy baby~
估唔到你原來係一個咁有深度o既人黎o架!

WEnDy said...

Chelsia Mommy, 邊係呢。我覺得我好蠢。=.="