Monday, November 14, 2005

我要學詠春!

miss左梁二娣師叔同梁贊格棍果集ah!>.<

好彩都冇miss到尋晚果集jack!好彩好彩!唔只好彩,仲好精彩tim!先黎二娣師叔詠春大戰連勇虎x雙形,再黎百花林再戰納蘭正光,俾納蘭正光打到重傷之際,二娣師叔再出超必—天罡化氣*連環拳!打到納蘭正光條冚家鏟嘔哂血!不過二娣師叔最後都係死左ah!嗚嗚... ...

雖然係死左,

但係型到喊!







我要學詠春!我要學尋橋!我要學小念頭!我要學標指!我要學6點半棍法!我要學8斬刀!我要學葵花寶典(!)!(呢個係extra既。反正我又唔洗自宮,唔爭在學埋。)

0係我仲高呼緊「我要學詠春!」之際,同我食緊lunch既c ar話︰「我反而想學瑜伽wor!」跟住同樣係食緊lunch既angela又話︰「我都係想學瑜伽wor!」我話︰「唔得唔得!詠春打交型ah!>_<」跟住c ar話︰「打交洗乜學ah,返黎poly日日有得練la!」angela又話︰「冇錯!仲有分級數tim!」

然後c ar和angela繼續你一言我一語給我解釋—

c︰「拿!阿智就係最高級既,妳就唔好打佢住la,因為佢會打返妳既。」
a︰「咁妳初級就練住阿光先la!」
c︰「阿j就係要黎俾我地練團體戰既。妳都加入我地la!」
a︰「記住返去磨定0的指甲wor!」

poly果然卧虎藏龍。唔講你唔知,poly最大既學院唔係design又唔係business,而係「武術訓練學院」!問你驚未。

同日又有一個punch。話說我同303既tutor melody講開cg,佢話佢都讀過,我就叫佢俾佢以前0的功課我交,咁佢就問我要交咩assignment la。又話說我今次份assignment係要design一隻complex 3d character,份spec一出左我已經周圍同人講份assignment既要求咁高,即係焗我畫雪人jer,就咁畫2個波,再複雜0的我都唔識ga la,唔通畫巴斯光年咩吹脹。鏡頭一轉又返去我同melody既對話現場,咁佢就問我做咩assignment la,我就答佢話要畫3d character la咁。佢一聽到就話la︰「咁難既!我地果時都冇咁難wor!」咁我就梗係話︰「係la!都唔知畫咩好!複雜0的我都唔識ga ma!」跟住佢就話︰「咁不如妳畫雪人la!2個波就搞掂。」

英雄所見略同。飲杯~

Pictures Taken From: http://tvb.com

4 comments:

Anonymous said...

我幾時變左做你地個沙包呀.....下!!!
>.<|||

WEnDy said...

well, 冇話幾時ga,你唔係不嬲都係ga咩?

Anonymous said...

唔係..唔係......唔係呀~~~
我要反擊~~~

WEnDy said...

我勸你都係唔好再作無謂既反抗。反正你反唔反擊都改變唔到你既命運ga la係咪?