Wednesday, November 09, 2005

波斯高!!!

嘩!《阿旺新傳》的波斯高令我每晚都唔出街乖乖返屋企睇電視!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!超靚仔!







唔講你唔知,波斯高同我係小學同學黎ga!我讀緊一年班果時佢係我6年班既師兄!yeah! 佢6年班當天,已是我偶像!yeah yeah yeah!

波斯高好野!今年台慶要拿獎ah!《我師父係黃飛鴻》!《我的野蠻奶奶》!《天涯俠醫》!《阿旺新傳》!「錬粗人高周身刀」!yeah!

*本blog主已精神失常,係friend既,就由得佢la。

Pictures Taken From: http://tvb.com

*Last But Not Least, truly thx 寶寶 + em for the advice for the dms presentation. :) a quite successful presentation.

No comments: