Monday, October 31, 2005

我的寵物

2005/10/27

好開心ah!開心死我la!我多左好多寵物ah!

寵物1︰風靡萬千少女的法國妹邪流丸王子

tuesday小福堂cynthia拿了這隻換購自麥記的扮法國妹邪流丸王子 (下簡稱法國妹)出來旋即令在場所有少女尖叫失聲,無一倖免。於是當晚我又走去換返隻。

這隻法國妹唔止得意咁簡單,他的迷人程度絕對可以媲美韓國偶像rain,有內涵令人驚喜得來兼且刺激程度層層遞進層出不窮問你死未。 (抖氣先︰si... ha... si... ha...)

層次1︰
造型搞鬼



堂堂男子漢扮女人不特止仲要扮法國妹,扮得咁可愛,此乃一「嘩!」。

層次2︰
走光


轉下個頭仔,識變臉之餘,條裙仔仲有埋亮燈儀式,真可謂「簡單而隆重」!此乃二「嘩!」。

層次3︰
準備進入黑洞召開銀河緊急會議

向後拉一拉,條裙仔仲曉一路轉個人一路全速前進,此乃三「嘩!」。今日仲俾咀生發現就算佢全速前進果陣kick親都識自動調較唔會仆親。此乃四「嘩!」。咀生仲話,玩厭左可以拆條裙仔出黎當jelly杯用,此乃五「嘩!」。

雲迪語錄有云︰「嘩嘩嘩嘩嘩!勁過國慶放煙花!嘩嘩嘩嘩嘩!嘩嘩! (呢句有bit ga下。)」故成為近期寵物一。

寵物2︰張震嶽《阿嶽正傳》親筆簽名poster




話說當年佘生0係台北市的西門町俾佢咁好彩見到阿張生,興奮之餘又不忘拿簽名,此乃親筆簽名poster的由來。咁點解而家又落左我手上呢?話說當年佘生得到左呢張poster之後好興奮,好似古時候0的皇帝見到靚女咁,即刻晚晚都要佢侍寢,可惜,貪新厭舊既佢將阿嶽妃 (岳飛?)把玩揉躝左好一排之後就將佢打左入冷宮 (即床下底),從此嶽妃就不見天日。直到有一日,佘皇 (邊個蛇王?!)整頓冷宮,俾佢發現左嶽妃嬌小軟弱既身軀,心生憐憫,但係「好馬不吃回頭草」,佘皇有鑑於自己係一匹好馬,於是醒起可以將嶽妃轉送俾恨左要嶽妃侍寢好耐既小朋友,即係在下。故此,嶽妃已經搬左黎我既寢宮la!今晚正式侍寢!放心la佘皇!我會好錫嶽妃ga!

寵物3︰周杰倫鋼琴家大大大poster





今晚侍寢既本來真係淨係得嶽妃ga jack,不過,愛瑪公主今朝同小朋友好開心咁講︰「$88 ja!$88 就可以要多才多藝琴棋書畫樣樣皆精既台灣第一名妓杰娘陪睡la!」yi?!近來只係朝思暮想阿嶽妃,都唔記得左杰娘十一月出碟tim!而家預訂仲送香艷大poster。貪心既小朋友當然唔執輸,即日跑去唱片店以$88超低價夾走埋杰娘,今晚實行黎個左擁右抱左右逢源!

好好人既堅堅今日又送埋小馬(仔)哥俾小朋友。滿載而歸既小朋友而家口咬小馬哥,頭頂法國妹,左擁嶽妃,右抱杰娘咁打住篇滿足既entry,真係開心la!哈哈哈!

後記︰興奮得滯越打越發癲tim,以上內容難免有點誇張失實,如有冒犯有關人士敬請不要介懷。:)

4 comments:

堅斯姬 said...

wa~~
做咩 post d 咁嘔心o既野出 lai ga !?

"風靡萬千少女"!!!!
唔通我已經唔再少女??
>.<

WEnDy said...

:0
妳竟然話邪生嘔心?!妳種族歧視!妳歧視法國妹!

Anonymous said...

E~~2~~~E~~~
原來我咀生呢個朵已經傳到黎呢到...
聽聽下都..幾好wor~~

WEnDy said...

>> 咀生

係呢。我都係咁話。:)