Thursday, November 23, 2006

Cinema Paradiso

今天italiano課終於都看完了《Cinema Paradiso》。唔係講笑,我記得我真係睇過,係有線a台。結局就真係唔記得左。今日睇返,莫名的感動啊!0的回憶返返哂黎,冇錯!我係睇過既!只係之前唔知道原來《星光伴我心》就係《Cinema Paradiso》,同埋"Cinema Paradiso"原來係italiano!而家都叫做識少少italiano,識解又識讀,勁過牛黃解毒片!(爛gag… …)

我發覺我追字幕既功力幾唔得,真係唔得la,要買返隻vcd返屋企慢慢煲,咁就唔驚追唔切字幕搞到mizz左0的細節la!yeah!

我鍾意呢0的將高潮擺係ending既戲,之前慢慢慢慢咁accumulate0的情感,然後到ending1次過激發哂出黎,好鍾意咁樣。

個人喜愛度︰9/10 (我相信我再睇多次追得切字幕既可以去到10粒星。唔!)

2 comments:

Anonymous said...

Cinema Paradiso真係好好睇呢~~你追字幕一定冇我咁快啦~我已經練到就算睇無線節目都睇字幕唔聽呢...不過聽得明italiano係好正呢~~~[人地明明講小姐...佢字幕夠膽死係對不起...佢就真係對不起聽得明既觀眾..]

WEnDy said...

哼!懶叻la你~ :)