Tuesday, November 21, 2006

今天1早6時15分起床,然後是present,再然後是kinski拍照poly遊,吃過下午茶還要3小時entreprenuer theresa催眠折磨,再然後是1小時m1樓齋企研究b-plan,最後是1小時沖印 (噢不!是1小時補習。但我現在真的在聽《一小時沖印》:D)。1天的疲勞轟炸終於完了。本想著check過email就去睡,但現在好像也滿精神嘛,也許還可以做309呢嘻嘻~

不知道你畢業的時候會不會邀請我1起拍照呢?又,我畢業時會不會找你幫忙做影相佬呢?還是兩年後的今天,我已經找到屬於我獨有的攝影師呢?:)

想這些正想得入神時阿智1大下朝我背脊拍下來,魂魄都被打得散了1半。=.=" will說怎麼我們常常打架,大佬,點睇都似係我俾人蝦多0的la下話?orz...

*****
你依幅應該係日出畫黎ga 你同我講過嘛
做人最緊要係有自信 但係點解你突然之間無晒既
你以為你瘦左就會好襯我呀 瘦左我就會好開心呀?
某程度上你都唔係好明我諗緊d乜野
原來一個成日笑既肥妹仔 其實都幾自卑ga
無人提過你呢 自從你同我一齊之後
你d自卑感就慢慢浮晒出黎啦 連自己都唔知道

就好似我唔知道我自己失憶個陣 原來真係鍾意你ga wor
唯一可以幫你既方法 就係堅持繼續做我既大碼衫
我要證明比你睇 肥人都可以好令 只要有自信就得ga la
做人最緊要係有自信 尤其是係你 因為 你係世界上我最愛既人
愛一個人呢 唔係話佢話岩 我就要話岩ga la
而係要為佢真真正正地設想
我真係好希望你變返一個最可愛 最開心 最有自信既肥田

—大4喜@《肥田囍事》

No comments: