Monday, August 28, 2006

Camp Marvellous Re-U

「今夜不設防」之8男兩女@有骨氣。我好乖女,我冇隊啤。因為酸梅湯好飲好多。:)

坦白說,我雖然跟這班「最佳損友」不是很傾得埋,但嘻嘻哈哈1晚也很開心。

WEnDy說過,wendy唔會咁輕易放棄1段關係。(詳見120206之《最佳損友》)「舊同學聚會」這1諸如此類的活動雖然很無聊,席間談的都是些無聊近況,但我想,我有空還是會繼續出席的。

最後散水的道別話竟然是「1年後見」。我親愛的camp marvellous buddies,頂你個肺。:)

乘包包之男友的便車回家。我何時又會有個有私家車的男朋友仔呢?回家兜埋朋友仔返屋企真的很型啊!呵呵~

*JJ說我似鬼。講堅的,我真的很有potential。


此masterpiece名為《今年閏7,我有潛質》,由攝影大師sososo親自操刀,多哂。:)

2 comments:

Anonymous said...

嘩, 真係好猛呀!!
廁所食西瓜!!

WEnDy said...

我自己都好驚呢幅相呢~