Tuesday, August 29, 2006

10級期待明天的50嵐+伊特魯里亞文化展+尋找death note之旅!:)

感覺良好,因為李香蘭升level—超級李香蘭!勁ah!

幸好我對時裝沒什麼觸覺,否則我這等玩物喪志之人肯定成為潮流奴隸。不知從何時開始我們會買個錢包which its price is much much higher than the total amount of $$$ inside。我們都會自嘲1番,然後繼續川保久鈴大戰山本耀司。

我想買個新錢包新電話新notebook。

我想買個monogram multicolore wallet。

唉不過我冇$$$。

唯有襯星期3免費入場睇下文化展提高下生活格調。

2 comments:

Anonymous said...

我都係.. 不過我係啦史德氏大戰紐約實偏
(la stussy vs ny supreme)

WEnDy said...

崇尚名牌係唔岩ga。