Friday, August 25, 2006

今早再次的起心肝去了游今個暑假第2炮水。爽ah!>V<

想不到我1路游住水都仲可以1路諗住0的「唔等駛既野」。haha~

游完水1個人到家家樂吃了$29個半的香濃咖哩吉列豬扒飯+可樂!想起佘生的雙拼theory,原來很對啊!1路吃下去滿足感就會降低啊!不過開頭果5啖真係滿足到好似升仙咁ah!>_< (寫到呢度,我都估到實會有0的有識之士會問︰「妳升過仙la咩?妳又知升仙係咁?」咁我又只好毫不客氣地反問返1句︰「咁你又升過仙la咩?你又知升仙唔係咁?」)

結果食到1粒米也不剩,食完之後個肚脹卜卜。我發覺自己真係越來越大食la!再係咁落去冇人娶我la嗚嗚~

然後去左訂《依然范特西》!

banner1般大的poster!好大好靚ah!>v<

close-up4個不同年代的靚仔杰倫!>v<

9月8拎碟之日就係交learning journal之時!我仲係未做過!

9月8快0的來臨la~ 好想快0的聽ah~ >_<

2 comments:

Anonymous said...

真好, 可以自我安慰一番, 起碼自己講過既野都可以留嚮世上,又影響到人!! (雖然果個theory 唔係我寫出黎)
然而, 還要安慰自己, 唔夠周杰倫型時, 我比他令仔呢 :D

WEnDy said...

:D 恭喜哂~

but i'm sorry 2 tell u that, 都係周杰倫令仔0的ah!>_<