Tuesday, August 01, 2006

咁開心做乜ah仆街!

我唔開心,我唔可以畀人開心過我ga。

唔係我會更加唔開心ga。

你知唔知有乜野錯左會令到所有野都錯哂ga?

係時間ah。

時間錯左,所有野都錯哂。

錯既唔係你同我同佢ah!係時間ah!仲有咩可以比時間既錯更令人唔開心ah!

但係點解淨係得我唔開心ga!你兩個仆街乜事都冇!

係因為得我會care ah!

點解care果個只係得我wor……

嗚嗚~

軌跡改變角度交錯 寂寞城市又再探戈
天空閃過燦爛花火 和你不再為愛奔波


*我呻下發洩下ga ja,唔使理我亦唔使擔心我都唔使問我做咩,我唔會自尋短見ga,放心la。;)

No comments: