Thursday, August 25, 2005

紀念日

8月23日,值得紀念的一天,是我自從學會騎自行車以來第一次炒車炒到趴街。

幸好只是皮外傷,不用找肥仔。:)

最慘唔係炒車,而係炒完後要負傷忍痛含淚地繼續踩返單車出去先慘。幸好terry幫我拉左一段車,拉到佢手抽筋,佢先至要搵肥仔。:)

kenneth的enrollment power好厲害,在人煙稀少的大尾篤都可以向附近的村落人家enroll到支水俾我洗傷口,哈哈,好勁。

回去的途中經過消防局,進去找消防員哥哥幫我包紮傷口,又靚仔又好心地的消防員哥哥真係唔該哂。:)

最後terry和kenneth知道我以這樣的狀態一定出不到大圍,於是陪我到大埔還車,要多付$20,很過意不去。如果我再堅強一點就好了,死忍踩返出大圍,那我就成為烈女了。(烈女不怕死...) 現在還不是。

回家後父母見我這樣好像好擔心,但當我安慰他們「只是好小事,好小事...」之後,他們一樣叫我洗碗洗衫做家務,好命苦。

umum... 我想我不會對騎自行車有陰影的,大家還是可以約我去騎。:) 反正我又不是某人,烈女黎ga ma,烈過鄭烈瓊!況且行路都會仆街la。係咪?

東主炒車,休息數天,係friend者請從速撥輪慰問,限期為睇到此文章後7日內,誤時者後果自負。欽此。

*不過昨天我還是出左去睇《千杯不醉》。*

**有$$$搵一定要去搵,$120/hr的補習去邊度搵,limitation只係唔可以遲過6半,ok,我拿拿臨將4半至6半 0既堂清左佢黎就你個女丫梁生,你千萬唔好搵第個住。唔該。等我。**

2 comments:

Anonymous said...

ee~~
我23/8都去左踩單車(in 梅窩)
10年前學過...已經唔記得點踩lu
不過都好快上番手
好la....遲d搵你踩la

WEnDy said...

好好