Friday, August 10, 2007

即係我成日都話—「呢個世界冇醜既女人,只係得懶既女人」。所以今天乘著打風可以提早下班,回家後多了兩小時free time,敷個青瓜深層潔淨mask後再來多個美白保濕mask,靚哂,心情都靚埋。

糟了我又發覺自己越來越港。

開了facebook,yahoo的相簿不中用了,flickr我又不會用,實在是複雜得很。剛好這個facebook的上載相片功能滿簡單的,那我就把ade的相片都上載到這兒了。

Sky of Adelaide
Sky of Adelaide 2
Sky of Adelaide 3
Sky of Adelaide 4
Sky of Adelaide 5

但我以前yahoo相簿的照片全都在flickr,唉,搞這些真的頭都爆。@.@"

WEnDy's Flickr

*回流後的首個工作周就像honeymoon,又sweet又嘆,夫復何求啊!keep it up! yeah!

No comments: