Friday, August 24, 2007

答應 與你的往事越往後 越美麗

「戀愛會完結,經歷會留低,同我地1齊繼續戀愛。」


第1次看《戀情告急》時看到古天樂說這1句對白,心臟頓時抽搐了1下。心想︰「中ah呢句,呢句中ah。」其實這句南北我偶然也會想起,尤其是當你在不自覺間與新的對手重演了1些熟識的場景時。

你知la我呢0的好興懶瀟灑,要忘記1個人話忘記就忘記,話唔掛住真係可以唔掛住,但係我發現左有1樣野係始終都quit唔到既—就係兩個人1齊經歷過既回憶。回憶這南北很是奇怪 (又變回書面語,我的寫作仔真有style。;-D),好似月經咁話黎就黎禁都禁唔住,就算你真係好似失左憶咁乜都唔記得,佢其實1早已經成為左你既潛意識,係你既日常生活當中從你既言行習慣度滲出黎,真係好鬼令人心寒。你唔發現佢滲出黎果下都冇乜野,萬1你真係發現左,你個心果1刻只係either會taste到兩種味道—1係甜1甜,1係酸1酸。after that,你真係不得不承認,你以為你已經quit左,但其實你1世都唔洗旨意quit到。

不過,quit唔quit到唔係最重要,最重要既係你終於明白,呢0的已經成為你潛意識既碎片,確確實實曾經為你帶來過幸福,咁已經好gd fit la。

「我終於明白,原來每1段戀愛,只要放係心入面,就已經係天長地久。」


原來你同我,1早已經係天長地久lu。:-)

每次看到古天樂說完這最後1句分手告白,我也會不由自主地喊到仆街。:-P

今天和double班友仔打籃波!爽ah!XD 下星期再打丫!keep打丫!好冇jack?:-P

今day點song︰

當你孤單你會想起誰?
你想不想找個人來陪?


*title是eric kwok《應承》的第1句歌詞。又係正!:-D btw, 我今日寫0的野係咪好浪漫?:-P

No comments: