Thursday, June 08, 2006

什麼叫做愛情

2006年6月最後1篇在香港打的entry。

假如說,這個blog是我傷心時的自療劑的話;

那我想我在杭州應該不會再寫了。 (係咪太囂屎呢?傻la。你估杭州真係天堂咩?)

當團長真的可以呼風喚雨。其實我這個團長真的滿煩人的。@@"

我知道,其實你們都很有雷。i know that. :)





哈哈~ 很好笑。大家都對我好像客氣左見外左,同我講野都要諗過度過,忌我冇3分都有兩分ah ha。i like it. yeah baby come on keep it on~

講下ja。我都唔想咁囂屎。我份人不嬲都低調。都係果句,你地點對我,i don't fuckin' care.

:) 心情大好中。

my dad my mom & my sis r gonna mizz me so much. i know that. :(

& so do my fds. :( all of them call me b4 the day i leave 4 hang zhou.

but 1個月其實好那快,最好俾夠1年我,去多0的地方。:)

really needa leave la. tmr i needa wake up @ 6 in the morn! shit!

Good night everybody & gd luck! ya baby WEn.

@0120 070606

No comments: