Friday, June 02, 2006

急放︰$70《伊莎貝拉》DVD

雙碟版DVD特別輯錄︰影片Disc#1內配置有彭浩翔、金培達、攝影指揮林志堅與編劇曾國祥、尹志文和彭秀慧、以及演員汶澤與女主角梁洛施等語音旁述;Disc#2則有梁洛施專訪、電影製作特輯、刪剪片段、柏林之旅、音樂MV、預告片、相片集和台前幕後等花絮全紀錄。

我淨係拆左個膠袋ja,睇都未睇過ah。買多左… …有興趣者唔該幫我買左佢。$70 ja。原價我買$79 ga。:(

今天briefing後,i starta know that this trip is gonna be QUITE HARD 4 me. 但"Quite hard"又是否代表會玩得不開心呢?又未必。

Anywayz, 去左先算。

好那煩ah。世界係咪再冇可以容納我既地方?:(

*買la。《伊莎貝拉》好好睇ga。我大大話話夾夾埋埋前前後後都睇左4次。俾我多返$70做旅費好bor。

No comments: