Monday, October 17, 2005

yeah it's over!

終於完成了那份有血有淚的cg assignment1。現在是10月17日凌晨0210,比我預期的完成時間早了好很多,我本以為要做通霄的,現在好精神!心情feels like bending it like Beckham!!!

拜託明天交assignment千萬不要出什麼意外!

正在聽網民setup的「全天候eason電台」,由0030聽到現在,聽了好很多eason的舊歌,不想停,想繼續聽下去不去睡。超陶醉。

連日的捱更抵夜加上天氣轉冷,我病了。(實在太好不過了) 散光應該也加深了不少。(副眼鏡我今日由朝戴到晚冇停過)

silence of the night + Eason's old songs = 太正。好精神ah!而家去沖個涼洗個頭食個消夜都仲得ah!yeah! (人︰咁精神去溫書丫笨) 又係bor,你咁都諗到既?真係醒la。但係我唔想去溫lor。病緊ga ma人地... ...

好想講返呢幾日發生既事俾大家聽ga,都幾開心ga,但係我又懶打字bor,都係唔打la... ... (人︰咁妳又講... ...)

話時話丫,首《擋不住的風情》係咪真係好「擋不住」先?梗係la,卿卿bor。有時我真係好想再睇返葉玉卿既《擋不住的風情》live,應該同我細個果陣睇既感覺好唔同。

唔講lu。繼續聽歌。Good Night. :)

ya baby WEn

No comments: