Thursday, March 23, 2017

早乙女真紀

我做的!!!我覺得自己好有才!!!





完!!!

6 comments:

brownie said...

我的Feedly追蹤不到你的更新一個月,唔怪之得無見你發帖,哈哈!
不知道是什麼,送你這個治癒的:https://www.youtube.com/watch?v=LnRYLKWkXk0

WEnDy said...

Brownie:

好好聽啊 XDDDDD


我以為妳故意不追蹤的,因為妳說要等四重奏播完才看嘛 XDDDD

brownie said...

我經常想起你的,但通常都是不在家,不太方便上網的時候orz

四重奏在三月去日本旅行前後睇完了,回想一下,重點其實在兩個女角身上。

上來是想報告一下我在看宮九陳年劇「我是主婦」,看到第27集終於看到高橋了,幸好是正常造型(正確來說是宮九造型),沒有池袋造型就已經應該還神了,對嗎?

er…真的不肯定要不要看春嬌,怕且問你是多餘的XDDD

說起上來,朋友有次去見私人助理是彭導請啊,不過因為要上京所以拒絕了。

WEnDy said...

Brownie:

謝謝妳經常想起我啊 >__<

重點其實在兩個女角身上。 <= 重點是在高橋一生身上啊 >__<

「我是主婦」好不好看啊?我是否應該看看?為了一生 >__<

真的不肯定要不要看春嬌,怕且問你是多餘的 <= 要看啊!!!(對,是多餘的

我覺得做他助理應該會常常比佢鬧,我不敢 XDDDD

brownie said...

「我是主婦」如果唔係宮九粉可skip(喂),要睇宮九劇呢個唔係好選擇,不過又無想像中咁悶,係歡樂的師奶劇,雖然有40集,但每集24分鐘啫,高橋算係小配角,但都出咗幾集,同而家好似兩個人咁,畢竟11年前了,感覺幼齒,但你唔好以為細細個就一定卜卜脆,講嘢唔同,聲又高音啲,但慶幸造型正常(只係似宮九)。

WEnDy said...

Brownie:

我鍾意幼齒的他啊!!!