Monday, March 16, 2009

霧遊東平洲之靚位0係邊度

2009年3月1日

話說當天晨早流流早上6時多阿太陽伯伯也正在會周公之時,我已經起床整裝待發起程前往東平洲。那天早上還下著毛毛細雨。為什麼我要犧牲1個星期下來絕無僅有的自然醒morning又冒著寒風細雨前往東平洲?又話說唔知邊條茂利說︰「東平洲好靚ah、靚到冇朋友ah」,我回答說︰「唔好昆我wor靚仔,阿姐我假假地做女果時都去過下東平洲ga wor,我印象中東平洲係冇野ga wor!」然後茂利之1陳偉光便給我傳來了以下網址︰

東坪洲好玩之旅

「喂!又係正wor。」

ok,謎底終於解開了—作下這1切的孽全因為我不相信自己對東平洲的印象—東平洲真係乜9都冇的!

好la,這篇遊記大致上已經寫完la。那天我們乘了1個半小時的船由中大附近的碼頭到東平洲,4處遊蕩了1 day,在林林總總不同形狀不同顏色不同種類的岩石上做下地質勘察,研究1下天文地理 (差在沒回家寫report做家課交給老師),最後4時多臨上船前在新昌士多1人啪1個3拼出前1丁,這個堪稱「東平洲好玩之旅」就完滿結束了,大家都把美好回憶帶走得好好的,只遺留下1個提問︰「東平洲……個靚位0係邊度?」

大家不妨看1下以下照片,找出東平洲之靚位,然後話過我知,多哂。









後記︰玩完1天以後,羅力高問︰「下?咁個靚位0係邊ah?」然後陳偉光答︰「0係我度。」羅力高又問︰「咁既然0係你度咁點解我地要千里迢迢入黎東平洲?你ja ma,平時都有得睇la。」陳偉光回答︰「係咁既,如果冇東平洲咁好既風光,又點可以更突顯我既靚?」

原來如此,真有見地。

4 comments:

Anonymous said...

照片都拍得很美啊~

brownie said...

靚呀,唔靚咩?信者得救…

WEnDy said...

Oasis:

就係等你呢句。多哂~:-P

WEnDy said...

brownie:

不要問,只要信?