Friday, December 05, 2008

近來返工,好辛苦,晚晚ot過9點,超多野做。星期5晚約左fd食飯,已經約9點,我10點先到,但係其實我仲未做哂0的野,9點果時同事仲pass 0的單返黎叫我計,佢同我講︰「wendy妳真係慘ah,妳今晚唔洗走都得la。」我答佢︰「唔係ah話……唔走都唔掂la下話……」

於是我10點終於掉低哂0的野鬆人,因為真係好肚餓。走果時有幾個同事仲留守緊,乾脆係樓下買麥記醫肚,聽講話佢地星期6日都仲會返去做埋0的野……

我好感激老細咁睇得起我,比咁多野我做都係因為能力越大責任越大jer,但係我寧願可以好似0的低人工clerk咁日日6點半放工,我更想老細快0的炒左我,等我可以搵過第2份hea工……呢份工真係令我覺得好大壓力。。。

我未試過做野會辛苦到想喊,以前讀double degree雖然都好多project要趕,成日通頂爆seed,但係果種爆seed係冇壓力ga,因為讀書係為自己,自己唔俾壓力自己就冇野,但係而家做野乜都係為公司,做錯少少影響公司生意會俾人小到萬劫不復。而家老細個個月叫我plan budget計expense,幾廿萬美金係我手上上落落,我真係覺得做唔黎,但係老細話比得我做係因為覺得我有business sense……我sense你老母la!

有日我見到我隔離位同事做做下野偷偷地喊,我問佢做咩,佢話做野好辛苦……佢都係晚晚同我1齊做過9點既同事仔。雖然並肩作戰既感覺好熱血,有時做得夜都會1班同事去食宵夜,好開心咁,但係都唔洗晚晚都係咁ah……見到佢喊我都想喊,我仲笑住咁安慰佢。阿爸阿媽都同我講覺得辛苦得滯咪辭職lor,間唔時1晚半晚ot冇洗胃,唔洗日日仆心仆命下話!我好贊同,難得阿爸阿媽都支持我,如果唔係咁既時勢,我即刻辭職唔撈ah!不過而家我淆底ah,佢快0的炒左我就好la,可以補多1個月糧都好丫……

你地唔洗再係msn留offline message比我la,我唔會得閒online ga la,有咩打比我la。thx!

6 comments:

Anonymous said...

真可憐啊~

Anonymous said...

阿Q一D啦﹐會舒服D
唔辛苦點得世間財﹖

Anonymous said...

文少講得岩, 唔辛苦點得世間財呀~
而家都係捱一陣o者, 呢份工你唔會打過世嘛
等外面環境好d再諗下一步

不過恕我直言,
後生唔捱, 唔通等老呢捱,
老細睇得起你, 咪繼續做囉. 越級挑戰梗辛苦, 唔係點增加戰鬥力~ 你仲好後生, 比心機啦! 來個抱抱先~ 姐姐錫晒!!

WEnDy said...

沒想到你們會看會留言,我很感動。謝謝你們。:-)

>>Oasis

對啊對啊~ 對啊對啊~

>>文少

謝謝你。:-)

>>飛天火羽

妳說的跟我的朋友仔1樣,都紛紛勸我說不要衝動啊,至少捱過下年年頭吧!又或者說後生捱下嘛……嗚……我起初也是這樣想,但我快忍不住了!為什麼想老來唔洗捱就要後生果陣捱?為什麼不可以後生和老都唔洗捱?捱沒所謂,但捱得不痛快,很沒意思。為什麼我只是因為要過活要養家要賺$$$而浪費光陰去做些沒意思的事?這樣的人生很苦悶。

不過我知道妳是在鼓勵我,妳是個很好的大姐姐,謝謝妳。

Anonymous said...

既然係甘, 下一份就一定要搵一份自己鍾意既工去捱啦, 只要set左捱既限期, 感覺就會唔同好多. 捱唔一定浪費光陰, 純粹你有無心在捱當中拿最多得著同好處~
唔駛客氣~ 比d心機捱多陣, 準備另謀出路

WEnDy said...

火羽

是的,我想是要調整心態吧。謝謝妳的鼓勵。:-)