Saturday, December 06, 2008

都話左我呢0的咁不拘小節既人真係唔岩做呢份要管數既工ga la!我前日篇entry已經講左,我都知,我1定會再賴野!事隔兩日,即係今日,我又賴野!我又計錯數!又令公司蝕左幾千銀!我都話左ga la!雖然我意識上每1秒都係好1絲不苟咁做數,但係因為我潛意識都係駁炒,所以我又唔知做乜又計錯數!我都知ga la!老細的我入房第1句就係︰「我對上1次係幾時話過你ah?琴日定前日ah?」跟住又比老細小到上天花板!但係今次佢小完我之後又原諒左我!我屌!點解你要原諒我!點解你唔炒我!你地睇到呢度1定會以為佢係1個好包容好比機會我既好老細,我同你地講,你地千祈唔好比佢既假面具厄到!話說前排我個同事仔靜雞雞爆料我知,話有1日我好早7點又放工走左,老細見到就係我走左之後指住我個空位同我掃把講︰「wendy做乜咁早走ah?冇野做ga佢?」跟住叫我掃把比多0的野我做!試問1個覺得員工7點走係早走於是覺得要比多0的野佢做搞到佢晚晚9點走既老細點會係1個體恤員工既好老細!我有理由相信佢唔炒我只係請唔到人,或者費事請個人返黎由頭train過!佢點會單純係包容我同埋比機會我丫!食屎la!

講返呢兩單野,我掃把真係慘,比我累到佢都要比老細小,仲要幫我咩埋0的麻煩鑊!雖然佢都有錯,佢錯在太信我,成日睇都唔睇我0的野就approve。我真係1個仆街,點解我個樣要生得咁可信!累到掃把比我跣完1鑊又緊接1鑊……我對於我個樣生得咁可信呢件事,真係好內疚。

不過今日返工都有開心既事,就係lunch同0的同事仔出街食飯。話說平時大家都帶飯係公司食,0的老細ah掃把ah都係哂度,講是非都唔可以咁暢所欲言,今日1齊出去食,簡直將連日來大家既屈結發洩哂出黎!今日食食下有個同事仔突然講︰「我真係唔可以再過0的咁既生活la!晚晚咁夜走,日日除左返工做野就係訓覺,仲要晚晚訓得唔好,訓訓下會紮醒,又成日發夢夢見自己做緊公司0的野;又成日食唔落野,個人瘦左勁多;日日水都唔得閒飲,唔敢去廁所……再咁落去我真係就黎死!我想公司快0的炒左我!」

佢講完呢番話之後,其餘5人(包括我),即刻同時放低手上既碗筷,然後1齊捉住佢隻手,大叫︰「我都係ah!!!」呢個場面真係太震撼,亦都太令人感動!原來大家都係同我1樣訓唔安食唔落,佢講既簡直同我前幾日係xanga度打既野1樣!原來大家都好想比人炒!絕望中突然比我得到1種有人同我走緊1樣既路既安慰!仲要係5個!真係好感動!感動到喊!出街食捱貴飯原來係值得ga!雖然呻完1輪之後既結論係大家都真係好折墮,但係當有人同你1齊折墮既時候原來其實都唔係咁折墮。

其實我已經好幸運,咁既時勢仲有份咁穩定既工(駁炒都冇撚得炒),有個咁包容我寬恕我到同耶穌冇乜分別既好老細,有個咁信我既好掃把,有1班同我1樣身處「折墮共榮圈」既好同事,有晚晚等我返屋企呻又同我祈禱既好爸媽,仲有密切留意我既慘況又留言甚至致電慰問既你、你同你。多謝。聽日星期6 la,let's celebrate and let our good times roll. cheerz. :-)

4 comments:

Anonymous said...

可信的樣子…XD

你老細都幾卑鄙。

Anonymous said...

駁炒方法
最直接一個
老細插你
爆粗屌佢啦(又教壞細路)

Anonymous said...

唔好博炒甘傻, 要走一定要全身而退
做壞左自己個名, 好難翻身
尤其是香港甘細地方

WEnDy said...

沒想到你們會把3篇都看完,很感動。謝謝你們。:-)

>>Oasis

哈哈。

佢正乞衣黎ga。但我體諒佢lor,香港地有邊個刻薄員工既老細唔乞衣。

>>文少

不行啊,我是淑女來的。

>>火羽

我也是這樣想。其實我博炒真的不是刻意的,我那些真的是careless mistakes啊……嗚嗚……