Saturday, December 06, 2008

我都知以我咁不拘小節既性格走去做管數終有1日會賴野。話說今日我真係賴野,報價比0的客報細左皮幾野,都係因為我計錯數,差0的累公司蝕$$$,好彩阿頭幫我補左飛,唔洗蝕,唔洗係我人工度扣,但係都難逃比老細小到上天花板既命運。我都知總會有呢1日ga la,講堅我都唔可以接受自己咁樣錯,所以我平時已經1盤數check幾次ga la,比好大壓力自己……唉,都唔知點解……

我想同阿老細講,下次如果我又賴野,你小我小到上天花板冇所謂,扣我人工都冇所謂,但係你千祈唔好淨係比warning我,千祈唔好比機會我,因為我淨係想你炒左我。

我而家太大壓力la,晚晚會訓訓下醒,有時發夢會夢見自己做緊公司0的數,朝頭早會因為唔夠訓而喊,夜晚冇得同屋企人食飯,要自己1個叮翻熱0的飯然後自己食,撈飯既電視節目係《蘇good》而唔係劇集,然後諗起今晚又會唔夠訓,又會喊……負能量太高,好易喊。不過頭先比老細屌,我都冇喊,反而之後阿頭問我呢排做乜做野既speed同accuracy都低左,又做到咁夜,係咪好多野做果時,我差0的喊;跟住我同佢反映返我有幾多野做之後,佢就話不如我每日mark返低自己做左幾多野,等佢可以因下0的工作量……我屌,咪即係又要我做多樣野……我而家已經日日做唔哂0的野,今日比老細由7點幾屌到8點,又冇哂0的時間……我由初初返工到而家已經經歷左肥左又瘦左既階段,初初返工成日好眼訓要猛咁食野,到而家連杯水都唔得閒飲,我全日淨係去兩次廁所咁多ja!係朝9晚9 wor!勁到呢……

7 comments:

Anonymous said...

比啲妳~(* ^∇^)ノ─★*。゚正能量゚。*☆

Anonymous said...

小心生腎石

Anonymous said...

傻妹,你返工咋, 唔係賣命. 好似我搞到甘傷, 到時想玩咩都唔得. 你記住人工係買斷你8個鐘, +1-2個鐘係discount. 超過就唔好做, d野做唔晒就係做唔晒~ 老細吹咪吹飽佢. 佢肯加ot錢, 我爆足48個鐘唔斷甘做都仲得.
第一件事你無條件將你d返工小錯誤改好, 唔准再有博炒心態. 諗下自己點解做錯, 唔好賴呢樣個樣. 規定自己一個月內一定要有好表現, 甘下兩個月你就可以提早收工. 同時亦話比老細聽
"做野要時間", "請超人做野就擺定$1000粒鐘個價啦, 朋友~"

WEnDy said...

>>Oasis

謝謝你oasis,我很感動。嗚……

>>文少

有心。

>>火羽

妳說得很正面。我會依妳的說話去做!謝謝妳。:-)

girlofcontroversy said...

火羽,你唔響香港你有所不知啦,香港啲老細,OT係老馮,你準時走好似欠咗佢咁;呢個係作為朝十晚二嘅人嘅經驗之談
Wendy,我認同工作唔係生命全部,尤其是你又唔特別鍾意份工...打工有壓力,覺得辛苦係正常,但係如果你會為咗份工擔驚受怕就唔好喇,快快揾第二份工啦...

WEnDy said...

Emily

嗯!積極考慮中。謝謝妳。:-)

Anonymous said...

To Emily,
我就係知, 所以一直唔肯返香港工作既原因. 我未離開香港之前, 已經領教過晒香港既老細. 而且呢D老細做野係好有問題, 不過無謂講
有甘多朋友, 好玩既野係香港我都唔肯返, 仲成日講話唔計較錢, 原因就係甘啦. 我已經無左健康同愛情, 我唔想連生活同理想都無岩.
時間已經返唔到轉頭, 你地唔好似我甘錯過左, 想追返都無辦法~