Saturday, October 04, 2008

白雪先生灰先生


Picture Taken from: 舞台劇《白雪先生灰先生》

白雪公主和灰姑娘分別是童話公主界的奇葩翹楚,她們有著共同的嗜好—唱歌跳舞,共同的興趣—扮靚,和共同的目標—白馬王子,正是因為這些共同,所以她們既是好姊妹,也是敵人。

而《白雪先生灰先生》,撇開那些gay lo題材和靚衫gimmick,它大概只是1個關於兩個麻甩仔「在美夢裡競爭 每日拼命進取」的友情歲月的故仔吧,高潮場還要播《最佳損友》做插曲,老土到冇朋友。

慘得過老土野最得我歡心,吹咩。

真的,其實《sex and the city》真的比《雪姑7友》和《玻璃鞋》更童話,那4個形影不離的8婆,互相扶持的程度真叫人汗顏,現實世界那真的有那麼best的best friends?(跟我唸1次—"B-E-S-T best!")

每個人對"best friend"的定義都不同,我認為best不best不要緊,要緊的是在你身邊的是誰。1個人的時候覺得很孤獨,不過當有人陪你1起「集體孤獨」的時候就不會那麼孤獨了,我認為這就是"best friend"的意義。

白雪公主和先生,如果你已找到你的灰姑娘或灰先生,請好好珍惜。:-)

個人喜愛度︰9/10

*我覺得這個劇最魅力4射的,是5位演員—黃偉文、梁祖堯、湯駿業、黃雪文和劉子騰,當然還有靚衫。:-)

*下次再1起看《Last Smile, First Tear》吧。:-)

5 comments:

Anonymous said...

我想睇~ 有梁祖堯~~
《sex and the city》真係無言.
不過我係女, 如果我朋友仔係灰姑娘, 而有灰姑娘情意結, 我會想做後母去整死佢

Anonymous said...

我鍾意睇美人魚,
白雪公主同灰姑娘都唔係太make sense,
相信呢兩個故事,只會令自己夢想幻滅,
反而美人魚就好能夠反映現實,
講出左愛情0既無奈同割捨...

至於呢套舞台劇,我對「Y文」有信心!
所以遲下會睇DVD....

WEnDy said...

>>飛天火羽

咦?妳喜歡梁祖堯的嗎?好像很多人都喜歡他啊,他是近來劇界爆紅的演員耶!

什麼是灰姑娘情意結?愛甩鞋?

>>魔法豆

其實《雪姑7友》和《玻璃鞋》也滿現實的吧,白雪公主和灰姑娘是典型的渴望釣金龜的女生la,只是她們比大部分女生都幸運吧了,而且妳看灰姑娘也不是單純的幸運la,妳看她掉鞋那1場根本就是早有預謀,有0的計ga佢。但妳從小時候就對釣金龜那麼沒憧憬了嗎?《美人魚》啊……令人沒憧憬的,不好看。

哈,真的不錯看la,看的時候我的朋友仔1直在叫嚷「梁祖堯好靚仔!」,我卻不住驚嘆「wa! y文好有型啊!」(媽的,妳兩個是來看戲還是發姣的啊?),各有各的亮眼la,很好看。但妳確定它真的會發行dvd嗎?

Anonymous said...

白雪公主有乜理由咁stupid,俾人毒左幾次都仲唔醒水,其次,俾個靚仔鍚下就醒返,佢搾死咩?

至於灰姑娘,佢0個兩個家姐就唔係路啦,自己切腳趾、腳踭都要著到隻鞋,而又無人發覺到喎,咁至神奇,大佬呀,滴晒血,一眼就睇到啦,洗唔洗咁後知後覺呀?

剩係呢兩點,就已經唔make sense啦。

至於人魚公主,呢套真係好hard feeling,一個女人,為左愛,真係可以寧願犧牲自己,好似人魚公主咁,寧願獻出把聲,對腳受刀割之苦,什至獻出自己條命,都只係想親近自己深愛0既人,渴望得到對方0既愛...

唔講呢啲喇,至於出唔出DVD,我估會出囉,因為而家個市場,只要搵到錢0既野,又點會side...

WEnDy said...

魔法豆

童話係咁ga bor,童話0的公主都係好innocent ga ma,同埋true love's kiss係最powerful ga bor!妳有冇睇《enchanted》ga?:-P

乜《玻璃鞋》有咁血腥ga咩?童話唔係1級適合任何年齡人士觀看ga咩?我淨覺得最唔make sense係全個國家咁多女得灰姑娘1個著得落隻鞋lor,佢0的家姐著唔落都算,我就唔信全個國家咁大淨係得灰姑娘係34號鞋lor,有冇搞錯ah……

《人魚公主》學妳話齋,太sad la,我唔鍾意,佢都唔係童話黎既,我鍾意disney套《小魚仙》多0的,話哂都happy ending丫,童話係要happy ending ga ma!

咁又係,之前《梁祝》果0的都出,呢套有y文咁有綽頭,都可能會出。:-)