Friday, April 21, 2006

Troublemaker vs Peacemaker

第1句要說的話是︰

親愛的AYP莊員,加大油ah!!!

不知近來是否壓力太大,昨晚通頂過後,今早大哭了1場。

發現自己逞強得來又軟弱,襟捱得來又命不久矣。

不過我哭絕對不是因為搞ayp inaug搞得太辛苦,大家不用害怕。我想我還是可以專心又committed地為inaug貢獻我小小的力量。

這幾天我也可以感受到大家為inaug的奔波勞碌是多麼的訓身。

teamwork就是這樣powerful,哪怕是聚沙成塔。

所以我從來沒有為inaug擔心過。

我擔心的只是其他別的事情。

不過大家不用理會。目前為止專心搞好inaug,其他事情以後再說。

我也是這樣告訴自己的。

4 comments:

Anonymous said...

can u tell me where u find the background music's link?i love the song very much.can u send me the link?my e-mail is
francescopiano@hotmail.com
thx a lot!!!

WEnDy said...

i bought the ost of "Isabella" therefore i get the song's mp3. i juz upload the mp3 to my own web storage & put it here as bgm. :)

堅斯姬 said...

The Ceremony for the Establishment & the 1st Inauguration of the HKAYPUU HKPUSU

掂呀!!!
:)

WEnDy said...

點止1個「掂」ah。直頭係掂掂掂tim ah!>_<